Podjetje EasyPark sporoča,da je prišlo v torek, 1. aprila, in v noči na sredo, 2. aprila, do tehničnih težav pri storitvi SMS Parking. Več uporabnikov, ki uporabljajo ali so v preteklosti uporabljali to storitev, je prejelo sporočila o aktiviranju in plačilu parkiranja, čeprav tega niso storili.
Storitev SMS Parking je bila v celotni Sloveniji začasno onemogočena, težava pa je zdaj odpravljena in storitve ponovno delujejo nemoteno. EasyPark je potrdil, da ni šlo za varnostni vdor, temveč za težavo, ki je bila povezana z notranjo nadgradnjo sistema. Napaka je vplivala izključno na storitve SMS Parking, medtem ko je upravljanje parkiranj in polnjenje električnih vozil v aplikaciji EasyPark ves čas delovalo nemoteno.
Uporabnikom, ki so bili nepravilno zaračunani stroški, bodo sredstva v celoti povrnjena. Zahtevek za refundacijo posredujete na elektronski naslov pomoc@easypark.net, za lažjo komunikacijo pa prosijo, da poleg zahtevka posredujete še:
• registrsko številko vozila,
• datum in čas neželenega parkiranja,
• morebitno potrdilo o plačilu (če ga imate).
Vsem uporabnikom se iskreno opravičujemo za nevšečnosti in prosimo za razumevanje.